Strategija rane gradnje
Sljedeći veliki koncept koji morate naučiti je strategija gradnje, ne samo ono šta morate graditi, nego i kada. Strategija gradnje može jako varirati ovisno o nekoliko faktora: strategija igrača, starost svijeta, susjedi, farmanje, aktivnost, i još nekoliko ostalih. Dotaknut ćemo se i rane gradnje trupa, iako ću se zadržati oko toga u malo kasnijoj lekciji.
Dolaskom u svoje prvo selo prvi zadatak će bit podignut proizvodnju. Kako vi( i vjerojatno vaši susjedi) su još uvijek pod zaštitom imate samo 2 rute do ovoga. Ili 1) dignuti resursne zgrade ili 2) farmat siva napuštena sela. Nažalost ne možete planirat imati napuštena sela do sebe, ili imate ili nemate.
Prvih nekoliko gradnji bi trebalo koncentrirat na resurse. Temeljući na vašoj aktivnosti možda ćete biti prisiljeni dignuti koji level vašeg skladišta. Ne mučite se sa zidom ili skloništem, ali ako vam je nejednak raspored resursa, dobro dođe 1-2 levela marketa.
AKO imate napušteno selo u blizini pomoći će u tome da brzo izgradite vojarnu/statuu i paladina, napraviti nekoliko kopljanika i početi farmati za dodatne resurse. Ovisno o broju napuštenih sela, veličine nosivosti i aktivnosti, balansirajte broj izrade kopljanika tako da nemate više nego šta je potrebno za obavit posao. Ako igrate sviejt od početka ne gnjavite se sa više od 500 kopljanika, kasnije ne više od 1000. Ako se osjećate kao da vam treba više trupa za farmanje, radite sjekiraše ili još bolje laku konjicu.
Nakon šta uspijete postići to da vam sjedište radi 24/7 možete ga počet podizat. U ovom trenutku, trebali biste dizati vojarnu i kovačnicu i doći do sjekiraša što prije.
Kako se bližite kraju zaštite trebali biste počet dizat zid za samoobranu. Zid je više koristan u obrani pošto dodaje određen postotak vašoj obrani. Kad imate zid, vaš protivnik će uvijek gubiti trupe ukoliko vas pokuša farmat. Ovo uz aktivnost bi trebalo obeshrabriti protivnika da vas napada.
Kako nastavljate rasti nemojte se previše žuriti, ključ je balans. Ako žurite za plemićem ili dižete proizvodnju ili vojarnu i štalu prebrzo bez obzira o drugim aspektima naći ćete se u zaostatku za ostalim igračima. Temeljući na farmanju aktivnosti i susjedima nastavite rast sa glavnim ciljem koji je imati produkciju 24/7, vaša vojarna štala i sjedište bi trebali raditi cijelo vrijeme.
Bilješka: Ovo mislim kad kažem za balans: Balans prihoda i potrošnje, ne balans levela zgrada. Možete imati resursne zgrade na 15, vojarnu na 20 i samo level 10 sjedišta ili suprotno, sve ovisi o farmama, susjedima, i vlastitoj aktivnosti. Nema magične formule.
Kao rezultat ne osjećajte se kao propalica ako budete farmani ili osvojeni prvih nekoliko puta, ponekad i kad radite sve kako treba, i dalje završite neslavno.
Kako nastavljate rasti nakon osvajanja sela i početka proširivanja postoji nekoliko glavnih pravila koji trebate naučit:
1) Sklonište je beskorisno, uništite to čim vidite.
2) Nema smisla dizati sjedište na više od levela 20. To su samo bodovi koje ne trebate.
3) Radionu ne morate dizat na više od levela 5.
4) Selo sa maksimalnim brojem bodova nije dobro selo. Najčešće nikada nećete trebati selo sa više od 10000 bodova.
5) Broj bodova u selu nije bitan, bitno je koliko vojske selo ima.
6) Stvari koje trebate dizati do maksimuma: Vojarna, farma skladište, produkciju
Vaš cilj u određivanju gradnje vašeg sela je naći balans između bodova, trupa i učinkovitosti. Svaka zgrada dodaje bodove i oduzima totalni broj trupa. Mali broj bodova koji dobivate gradnjom ne znači mnogo kad imate 500 bodova protiv 125 ali kad imate 100 sela i 50 000 bodova razlike protiv 12 500 je problem kod morala koji bude sve manji i manji. Kako gradite sela gledajte veću sliku i gradite ono što vam najviše treba.