Kako osvojiti drugo selo??

Status
Not open for further replies.

DeletedUser

Guest
Dakle, totalni sam početnik, pregledao sam tutoriale i našao neke odgovore.
Ovo me sad zanima; napadam susjedno selo s paladinom i još nekim jedinicama, mislio sam da nakon 3-5 napada osvajam selo jer ne pružaju nikakav otpor, ali sad i nakon 7-8 napada ništa se ne događa. Odnosno donesu mi par resursa i to je to. :D
Nemojte zamjeriti na glupom pitanju, ali nemrem si pomoći :kul:
 

DeletedUser

Guest
Ja cu svejedno odgovorit premda ti tamo sve pise, znaci ukratko:

1. Trebas imat kovačnicu level 20, Sjediste lv 20 i trznicu lv 10 da bi mogao napravit AKADEMIJU

2. U akademiji radis plemice koji sluze SAMO za preuzimanje sela.

3. Uvijek plemice saljes sa nekom vojskom jer inace umiru i oni skidaju ljalnost sela od 20-35%(selo ima 100%).

4. Nakon 4-5 napada selo je tvoje i sada imas dva.
 

DeletedUser

Guest
Hvala obojici na odgovorima, znači samo sam zamijenio Paladina i Plemića i njihove uloge. Izgleda da još dugo nebudem nikaj osvajao :(
A za kaj onda služi Paladin? :cerek:
 

DeletedUser

Guest
Da hehe, paladin ti napocetku sluzi za uzimanje resursa a sa njim mozes i slat pojacanje sa njegovom brzinom (npr. macevaoci duze putuju ali ako ih posaljes sa paladinom putovat ce njegovom brzinom)

Isto tako paladin dobiva neka oruzja koja daju bonuse pojedinim jedinicama, imas njegovu kucu pa pogledaj kolko posto imas do slijedeceg oruzja i tako.

Nije paladin nista posebno u ovoj igri osim u nekim slucajevima, samo se ti koncentriraj da imas 2-3 puta vise vojske nego bodova i bit ces super :)
 

DeletedUser

Guest
Niš, kaj sad, idem si mapraviti par ovih sa sjekirama, tak da mogu nekome kosti polomiti hehe
 

DeletedUser

Guest
pregledaj malo mapu oko sebe, salji vojsku na siva (barbarska sela) i kupi resurse tako, pa te mozda i postedim u igri :D hehe
 

DeletedUser

Guest
Niš, kaj sad, idem si mapraviti par ovih sa sjekirama, tak da mogu nekome kosti polomiti hehe