Objašnjenje naših namjera u razvoju igre

WiCkED

Administrator
Reaction score
36
Dragi igrači,
Primijetili smo kako ima poprilično puno špekulacija oko razloga nekih od naših (nedavnih) promjena u igri, tako da smo odlučili ovom objavimo malo pojasniti naše namjere u daljnjem razvoju i nadogradnjama igre.

Naš stav vezan uz razne teme

Naporno igranje
Naporno i dosadno igranje ne bi trebao biti način na koji se balansira odnos između napadača / branitelja. Tjeranje nekog da odustane od igre samo zato jer se ne žele baviti satima vaših lažnih napada nije način na koji smatramo kako se igra treba odvijati.
Ako ta osoba želi provesti sate baveći se njima najbolje kako može, to je nešto drugo, no treba postojati i neko jednostavno i osnovno rješenje za takvu situaciju. Trenutno se bavimo načinima na koji bi mogli ratove u kasnoj fazi igre napraviti manje zahtjevnim u pogledu vremena koji je potrebno uložiti.


Staro ne znači dobro
Postoji mnoštvo stvari koje su jasne naprednim, starim igračima što nije jasno novim igračima. Nema potrebe da se muče pokušavajući pohvatati neke stvari samo zato jer smo i mi morali kad smo počinjali :)
Shvaćamo da ste naviknuli da se stvari odvijaju na određeni način (i mi isto!), no to ne znači da je to nužno i najbolji način, ili najjednostavniji za razumjeti. Nešto više o konkretnim stvarima u nastavku.


Skripte i ostali vanjski alati
Super je kada razni tehnički nadareni igrači koriste svoje vještine za dodatno olakšavanje igre u formi skripti i alata za druge igrače.
Makar takvi alati mogu pružiti poboljšanja igre za neke, smatramo kako bi igra trebala biti sasvim igriva i bez tih vanjskih alata. Smatramo da je to tako iz nekoliko razloga:
[/FONT]
  1. Ti alati i skripte će prestati funkcionirati zbog nadogradnji prije ili kasnije, s obzirom na to kako je igra posložena. Trudimo se to izbjeći kada možemo, i autori skripti naporno rade kako bi njihove skripte bile uvijek kompatibilne, no to je često unaprijed izgubljena bitka. To je loše za sve uključene: autori skripti trebaju nadograditi, igrači trebaju preuzeti novu verziju i ljudi se ljute kad njihove skripte ne rade neko vrijeme.
  2. Postavljanje alata može biti dosta kompliciran proces, što nije nešto s čime su svi upoznati.
  3. Alati su dostupni samo nekim krugovima igrača. Ako slučajno imate nekog talentiranog igrača za skripte u plemenu, možete se smatrati sretnim. Većina nažalost nema - dapače, mnoga plemena ni ne znaju da skripte postoje.
  4. Iako većina skripti ne predstavljaju sigurnosni rizik, one mogu biti i to. Ako vrtite skriptu na svojem računu, dopuštate autoru skripte da napravi izmjene na vašem računu po želji, te imate samo nečiju riječ da taj alat radi samo ono što je on rekao da će napraviti. Sve što treba je jedna osoba s ne baš časnim namjerama kako bi vam upropastila igru i račun.
To je razlog zašto smo u zadnje vrijeme pokušavali riješiti te probleme integracijom korisnih funkcionalnosti pojedinih skripti direktno u igru: tako da su te funkcionalnosti pouzdanije, jednostavnije i dostupne svima.


Neke zbunjujuće promjene
Imajući na umu prethodno navedeno, ovo su neke od promjena koje smo napravili u zadnjih nekoliko mjeseci a koje su izazvale dosta zbunjenosti.


Premještanje gumba karte
ddd5e62bb9b9e3e2.png

Gumb karte je prije bio smješten odmah do linka sela, malo ispod glavnog izbornika. Bio je tamo od najranijih verzija Plemena. Prirodno, kad smo ga prebacili u glavni izbornik, trebalo je neko vrijeme da se naviknete na to. Dakle, zašto smo to napravili?
Primijetili smo kako igrači imaju problema s pronalaženjem tog linka na kartu. Bilo je nezgodno kad smo napravili ovu promjenu budući da je postala stvar navike tražiti ga na točno tom mjestu, nakon dužeg igranja.
Prirodno, igrači koji nisu upoznati s Plemenima nemaju tu prednost da znaju gdje je što u igri, ili naviku tražiti točno na određenom mjestu - sve što imaju je očekivanje. Njihovo očekivanje je bilo sasvim logično: sva važna područja igre bi trebala biti dostupna iz velikog i jasno istaknutog glavnog izbornika, tako da ako traže nešto na karti, glavni izbornik je mjesto od kud se kreće. Upravo zato smo prebacili link na kartu u glavni izbornik kako bi učinili navigaciju puno više intuitivnijom.
Slijedom toga, ova pretpostavka da je glavni izbornik ključan za navigaciju je i razlog zašto smo u nadogradnji 8.22 uveli novost da vas "Pregledi" link vodi u vaše selo ako imate samo 1 (i nemate Premium račun). Primijetili smo kako novi igrači često klikću tamo kada se pokušavaju doći (ili se vratiti) do njihovog sela.


Traženje u okupljalištu
Dodali smo pretragu u Okupljalištu jer su "x" i "y" bili strani pojmovi mnogima i koordinate nisu tako lako pamtljive. Kombinirali smo ovo sa prikazom informacija o meti prije odlaska na ekran s potvrdom - nešto što smo smatrali da je nedostajalo dugo vremena. Znamo da je pretraživanje korisno uglavnom u ranim do srednjim fazama igre, što je razlog da smo zadržali i stari način traženja mete s koordinatama za igrače koji žele dodatnu preciznost, ili za igrače koji koriste skripte.




Prioriteti
Dakle, zašto je velik dio naših promjena usmjeren prema novim igračima? Zato jer su nam novi igrači jako bitni, a trebali bi biti i vama! Vi: igrači ste najbiniji dio bilo koje multiplayer igre. Bez vas ne bi bilo Plemena. Nažalost, nitko neće igrati igru zauvijek. Bez stalnog priljeva novih igrača koji upoznaju i počinju voljeti igru koju i vi igrate, uskoro ne bi bilo Plemena. Nekoliko promjena koje smo naveli prije, bilo je usmjereno integraciji novih igrača u igru i pružanje čim boljeg igraćeg iskustva kako bi ostali u igri čim duže i postali puni član naše zajednice.

Ništa od prije navedenog ne znači da nam postojeći igrači nisu bitni - baš suprotno. Svi igrači su bitni za Plemena: kao prijatelji, članovi plemena, neprijatelji ili mete - svatko doprinosi snažnoj zajednici jedne od najduže postojećih web browser igra. Iako nije uvijek očito, mi svakako čujemo povratne informacije koje dijelite s nama na forumima ili u zahtjevima za podršku. Jedna od najvažnijih zadaća svakog od Community Managera u svakoj od verzija igre je da nam javljaju o vašem raspoloženju, željama i potrebama.
Međutim, odlučivanje samo na temelju vaših povratnih informacija nije jedini način na koji donosimo odluke. Razne količine faktora mogu utjecati na našu odluku. Neki od njih su, na primjer, povratne informacije igrača, koliko je nešto lako za korištenje, sigurnost, iskustva s prijašnjim slučajevima, utjecaj na korištenje premiuma, utjecaj na zadovoljstvo igrača i
što nam brojevi kažu o tome koliko je nešto korišteno.
Trudimo se uvijek najbolje što možemo koristiti sve informacije koje su nam dostupne kako bi odlučili što je najbolje za Plemena: kao igru, poslovni entitet i zajednicu. Shvaćamo kako to nije uvijek jasno vidljivo kao što bi možda trebalo biti, tako da ćemo nastaviti biti otvoreni o našim razlozima, ciljevima i što je utjecalo na neke naše odluke kod razvoja igre.

Nadamo se kako vam je ovo objasnilo neke naše odluke i hvala vam na čitanju do kraja. Molimo nikad nam nemojte prestati javljati što mislite, što vam se sviđa ili ne sviđa!

Svoje komentare nam javite ovdje: LINK

Vaš Plemena (razvojni) tim
 
Top