Plemena: Verzija 8.0

WiCkED

Administrator
Vrlo smo ponosni i sretni što možemo objaviti novu verziju Plemena. Kroz prošlu godinu slušali smo povratne informacije od starijih i novih igrača i nadamo se kako će svi uživati u promjenama koje smo pripremili. Postojeći igrači će imati mogućnost uživati u naprednim ratnim statistikama i pre-registracijskom sustavu za nove svjetove. Novi igrači će s druge strane puno lakše naučiti osnove igre kroz seriju malih zadataka. Za sve igrače, pripremili smo nove Tajne Moći scenarij za završetak svijeta.

Kao i kod prijašnjih verzija, započeti ćemo novi svijet zajedno s novom verzijom prije nadogradnje već postojećih svjetova.

Imate li nekih pitanja i komentara? Dobrodošli su u generalnim raspravama :)



Promijenjen sustav pozivnica
- Preregistracija na svijet
- Pozovi prijatelje da počnu igru na tvojem području


Završetak svijeta
- Tajne scenarij za završetak svijeta (vidi ispod)


Tutorial
- Sistem za uvod u igru s questovima

Kako bi učinili igru što jednostavnijom za početnike, kreirali smo novi sistem za uvod u igru s raznim questovima. Igrači će dobijati određene zadatke koje trebaju ispuniti (naprimjer - izgradi vojarnu) i za to će biti nagrađeni. Između ostalog, na taj način će biti upoznati s osnovama igre i lakše naučiti važnost jedinica, farmanja i komunikacije s ostalim igračima.

Rebalansiran Start
- Rane jedinice imaju drastično manje vrijeme izgradnje

Kako bi učinili ranu fazu igre nešto dinamičnijom, uzeli smo si slobodu i smanjili smo vremena izgradnje za većinu građevina na nižim razinama, na taj način ubrzavši prvih par dana igre. Kako bi se održao balans, viši leveli građevina će se graditi nešto malo duže.

Karta
- Plemenski planer [PA]
- Rastežuća mini-karta [PA]
- Učitava zadnju pregledanu lokaciju kod osvježavanja
- Tag plemena dodan u informaciju kod zahtjeva[PA]

Najočitija nova mogućnost je dodatak moda za planiranje ratova, koji omogućuje vodstvu plemena da odabere i dodijeli određena sela na karti određenim članovima plemena kako bi pomogli u ratu.
Ta dodijeljena područja mogu vidjeti svi članovi plemena te se prema njima koordinirati u napadima. Ako želite planiranje dodatno proširiti na internom forumu, koordinate odabranih sela mogu biti eksportirana - pre-wrapped u određenim bb kodovima.


Ratovi plemena
- Multi-plemenski ratovi
- Više grafova
- Ranking u ratovima


Učinili smo značajan broj promjena u sistemu ratova, nakon što je dozivio dobar prijem u verziji 7. Kao prvo, višestruka plemena će sada moći sudjelovati i zabilježiti svoje statistike u jednom ratu. Rat će biti još uvijek potaknut kao sukob dva plemena, no sada se mogu pridruziti i dodatna plemena na jednu ili drugu stranu. Jednom uključeno, plemen se neće moći izvuci iz rata - morati će biti otpusteni iz statistika bilo kad rat zavrsi ili kad se objavi mir. Samo vođe prva dva plemena u ratu mogu odluciti o pozivanju drugih plemena da sudjeluju ili da pozovu na mir - ostali ce biti obavijesteni putem izvjestaja.

Osim toga, dodali smo dva nova tipa grafova (statistike / vrijeme) koji izmedju ostalog prikazuju i dodaju funkcionalnost stranicama ratnih statistika. Bez brige, stari model prikaza je jos dostupan ukoliko ga zelite zadrzati. Takodjer smo dodali i novi tab na stranicu s poredkom kako bi se vidjelo koja plemena doista ostvaruju svoje prijetnje za unistenje drugih, i koliko dobro.

Pregledi
- "Klikni za sortiranje" functionality dodano na većinu stupaca [PA]
- Više filtera u pregledu naredbi za micanje sela bez relevantnih naredbi[PA]


BB kodovi
- [claim] kod
- [building] kod
- dodano više gumbiju za dodavanje i ubacivanje


Upravitelj računa / pomoćnik farmanja
- Odanost sela vidljiva iz pregleda upravitelja računa[AM]
- Trgovačke rute - uređivanje i vrijeme dolaska specificiranje [AM]
- Mnoga poboljšanja pomoćnika farmanja [AM/FA]

Pomoćnik farmanja poboljšanja: Za početak, sada mozete vidjeti zadnje informacije o zidu i resursima unutar njega, kao i direktno obrisati izvjestaje s te stranice. Od sad ce takodjer biti moguce prikazati samo zadnje izvjestaje iz nekog sela kako bi izbjegli slucajno slanje vise napada na isto selo. Dodana je i opcija za prikaz samo sela koja su napadnuta iz trenutno odabranog sela kako bi povecali svoju efikasnost farmanja.

Pregled sela
- Okviri s informacija sada se mogu presloziti ili sakriti
- Info okvir dodan za listu gradnje u seoskom sjedištu[PA]


Izvještaji
- Prošireni filteri [PA]
- Crvene/plave točke za rezultat (
)
- Skrivanje koordinata kod objavljivanja


Pleme
- Log osvajanjaNoble Planner log
- "Hvala" gumb
- Poredak na svijetu kod liste igrača
- Više pre-kreiranih mailing lista


Poboljšanja igrivosti
- Potvrda naredbe "ok" sada fokusirana automatski
- Nosivost prikazana na ekranu za potvrdu naredbe
- Mogućnost "ljepljenja" bilježnice za vrh ekrana[PA]
- Skocni prozor sela isti kod reloada stranica[PA]
- Jedinice u podršci prikazane kod informacija o selu [PA]
- Višestruko označavanja kućica za potvrdu (pritisnuta tipka miša i povlačenje preko kućica)
- "Prethodno" gumb za okupljalište
- Masovno otkazivanja naredbi za novačenje
- Lista istrazivanja u kovacnici - mogucnost mijenjanja poretka[PA]


Ostalo
- Nova nagrada: Razbijač zida
- Spojeno nekoliko "ignoriraj" alata u jedan
- Gumb za uništavanja u seoskom sjedištu više nije moguće odabrati ako je odanost ispod 100
- "Prikazi sve građevine" kućica u seoskom sjedištu aktivirana po defaultu
- Randomizirana lista sela i smjerova u kojem se startaju
- Grupna selekcija kod "susjedna sela" stranice[PA]
- Gumb za isprazniti sve upisane podatke u kućice simulatora
- "login u trenutni prozor" mogucnost kod sittinga
- Brzi izbornik / skriptni input se sad moze rastezati[PA]
- Ponude u trznici se mogu uređivati
- Dodano više informacija o plemićima u skočnom prozoru u akademiji [PA]
- "skladište skoro puno" boja za prikaz sirovina

___

Tajne moći objašnjenje

Osnove
I tako, izgradili ste vaše jedinice, pokorili hrpu neprijatelja, priključili se moćnom plemenu i sada ste strah i trepet slabijih igrača unutar igre. Što nakon toga? U određenom trenutku u igri pojaviti će se tzv. "Tajne" odnosno "Tajne moći" - u barbarskim selima diljem mape. Te tajne su izumi i otkrića koja će voditi vaš svijet u novo doba. I one su glavni cilj igre: pleme koje uspije osvojiti puni set tajni kroz neko vrijeme će biti glavna snaga u tom novom dobu i time pobijediti u igri.


Kontroliranje tajne

Kontrolu nad tajnom stičete kada osvojite Selo u kojem se trenutno čuva (označeno posebnom zastavicom na karti) ili kad se tajna prenese u jedno od vaših sela. Za razliku od jedinica, tajna se može kretati samo mali broj polja odjednom. Nakon što se pomakne, tajna se mora pohraniti u selu na neko vrijeme prije nego što se može pomaknuti ponovno (to se postavlja u konfiguraciji svijeta i varira). Jednom kad naredite preseljenje tajne, napušta vašu kontrolu - ne možete je vratiti ili otkazati preseljenje (osim ako je igrač ne pošalje natrag vama), tako da budite jako pažljivi kome je povjeravate.

Širenje tajni

Nakon nekog vremena, tajne će se početi širiti diljem plemena koje ih čuvaju. Primati ćete periodnične izvještaje s informacijama gdje će se tajne proširiti. Novo proširene "kopije" tajni jednako su dobre kao i originalne tajne. Nakon nekog vremena tajne će se proširiti sve više, pa će biti teško drzati neprijateljske ruke daleko od njih. Na kraju, biti će vrijeme da se napadnu sva sela koja čuvaju tajne koje vaše pleme još ne kontrolira.


Pobjeđivanje u igri

Kako bi pobijedilo u igri, pleme mora držati kompletni set tajni. To znači, ne morate držati sve tajne na karti, nego samo po barem jedan primjerak svake tajne. Nakon što je pleme ostvarilo kontrolu nad cijelim setom, kreće tajmer s odbrojavanjem do pobjede. Ako pleme zadrži kontrolu nad cijelim setom u periodu tog odbrojavanja pobjeđuje igru. Bitno je spomenuti kako se samo set broju: ako pleme ima više od jednog primjerka tajne, dostatno je da pleme drži kontrolu barem nad jednim primjerkom SVAKE tajne kako bi i dalje imalo kompletni set tajni i pobijedilo.

Nakon što neko pleme pobijedi, svijet će automatski prijeći u mirnovne postavke i nakon nekog vremena će se zatvoriti.