Promjene u sustavu zadataka

WiCkED

Administrator
U 2020 želimo napraviti izmjene sustava zadataka u igri. Evo osnovnih nedostataka za koje se nadamo da ćemo otkloniti u našim promjenama:

1. Zadaci nagrađuju igrače za određene akcije, a ako ih igrači točno prate, mogu se „zaglaviti“ satima dok čekaju više resursa

2. Zadaci mogu na odgovarajući način objasniti zašto igrač treba raditi ono što radi, pa igrači nauče klikati kroz različite izbornike, ali ne nužno i kako da pravilno odaberu strategiju i opstanu u svijetu.

3. Budući da zadaci daju mnogo resursa za određene gradnje, igrači se ponekad osjećaju "prisiljenima" u redoslijed gradnje, iako bi možda nekad htjeli pokušati nešto drugačije.

Kako će izgledati novi sustav?

1. Igrači će primiti nagrade za resurse za sve uspješne akcije izgradnje, sve do određenog praga.
Cilj je da se novi igrači nagrađuju za interakciju sa sustavom gradnje, ali igrači koji se vraćaju mogu prilagoditi svoje naredbe za gradnju, a da ne budu kažnjeni zbog toga što ne prate rane zadatke

2. Redovi zadatka bit će nezavisni i imat će manje ovisnosti o drugim zadacima, što će se omogućiti igračima da se usredotoče na određene koncepte, jednog po jednog i s više fokusa.

3. Zadaci više neće uvijek dodijeliiti resurse ili jedinice. Neki zadaci možda nemaju nagradu. Ostali možda još uvijek nude resurse, jedinice ili predmete, ali vjerovatno za određene prekretnice.

4. Opća je namjera da igrači uvijek mogu izdavati naloge za gradnju, a da ne moraju dugo čekati na "pogrešne" odluke u početku igre, a istovremeno čim jednostavnije podučavati nove igrače u igri.

Pitanja koje imamo za vas, ukoliko želite dati svoj komentar:

1. Na koji se način slažete ili ne slažete s našim promjenama? Što vidite kao pozitivne i negativne?
2. Zašto bismo trebali mijenjati zadatke uopće i umjesto toga zadržati trenutni sustav kakav je?
3. Koje su najveće slabosti naših trenutnih zadataka? Prednosti?
4. Kako biste prilagodili naše planove za novi sustav zadataka?
5. Kako bi naši zadaci mogli bolje upoznati igrače s konceptima koji će im pomoći uspjeti u Plemenima?
6. Trebamo li prilagoditi zadatke prema više obrambenom stilu igre kako bi novi igrači imali bolje šanse za preživljavanje?
7. Ako su igrači nagrađeni za izgradnju zgrada, mislite li da će se većina usredotočiti na jačanje samih zgrada svaki put? Koje zgrade?
8. Vidite li otvorene mogucnosti za zloupotrebu s ovim novim sustavom?
9. Koju vrstu znanja i vještina ne možete naučiti putem zadataka?
10. Bi li novi zadaci trebali uključivati naprednije taktike poput snajpanja ili noble trainova?

Hvala na komentarima!