Troop tool za plemena

DeletedUser

Guest
Da li itko zna stranicu na kojoj bi mogao naći troop tool za plemena? Dok sam tražio preko tražilice, izbacivalo mi je samo one za **CENZURA**. Radi se o alatu u kojem članovi plemena mogu upisivati stanje svojih vojnih jedinica za svako određeno selo. Ne tražim tool za izračunavanje količine resursa napadačke snage itd. tipa attack planer, nego baš ovakav troop tool koji sam opisao. Ako netko zna bio bih mnogo zahvalan! (glupo mi je da mi članovi u porukama šalju stanje vojske, to mi je nekako ne praktično...)

Edit by Hary ***Ne spominji druge browser igre koje nisu djelo innogames-a***
 
Last edited by a moderator:

DeletedUser

Guest
Da li itko zna stranicu na kojoj bi mogao naći troop tool za plemena? Dok sam tražio preko tražilice, izbacivalo mi je samo one za ********. Radi se o alatu u kojem članovi plemena mogu upisivati stanje svojih vojnih jedinica za svako određeno selo. Ne tražim tool za izračunavanje količine resursa napadačke snage itd. tipa attack planer, nego baš ovakav troop tool koji sam opisao. Ako netko zna bio bih mnogo zahvalan! (glupo mi je da mi članovi u porukama šalju stanje vojske, to mi je nekako ne praktično...)

A mislis da je prakticnije tjerat sve u plemenu da koriste eksterni site i updateaju podatke o vojsci tamo?

Po meni takav alat je suvisan jer bi njegovi podatci bili stari i netocni.

Osobno kada sam vodio tribe koristili smo troop count skriptu za Quickbar koja baci output kolko koje vojske ima i samo copy pasta se u mail (20 sec posla), znaci pred neku akciju 5 6 dana opalim kruzni mail na temu troop count, u 24h se svi ulogiraju koje ima smisla ukljucit u akciju i u jednom kliku i jednom kopi pejstu mi jave stanje, eventualno dopise kolko nobletrainova ima.
 
Last edited by a moderator:

DeletedUser

Guest
Probaj ovu, nisam ju osobno probao ali trebala bi radit bez problema.... odnosi se na troop counter sta je BA reko.

Code:
javascript:var units = Array(Array(0,'Spear fighters'),Array(1,'Swordsmen'),Array(2,'Axemen'),Array(3,'Archers'),Array(4,'Scouts'),Array(5,'Light Cav.'),Array(6,'Mounted Arc.'),Array(7,'Heavy Cav.'),Array(8,'Rams'),Array(9,'Catapults'));var units_count = units.length;var troups = new Array(units_count);for(var i=0; i<units_count; i++)troups[i]=0;var numvil = 0;var doc;if(top.frames.length > 1){doc = (top.frames[1].document.URL.match('game.php') =='game.php') ? top.frames[1].document : top.frames[0].document;}else{doc = document;}if(!doc.URL.match('mode=combined')){alert('You must be in the "Combined" overview!');}else{var main = doc.getElementsByTagName('table');for(var a = 0; a < main.length; a++){if(main[a].className == 'main'){var par = main[a].getElementsByTagName('table');for(var i = 0; i < par.length; i++){if(par[i].className = 'vis'){var rows = par[i].getElementsByTagName('tr');for(var j = 0; j < rows.length; j++){if(rows[j].className == 'nowrap row_a' || rows[j].className == 'nowrap row_b'){var cells = rows[j].getElementsByTagName('td');for(var k = 7; k <= 6+units_count; k++){troups[k-7] += parseInt(cells[k].firstChild.nodeValue);}numvil++;}}}}}}if(numvil > 0) {var output = '';for(var i=0; i<units_count; i++){output += units[i][1] + ': ' + troups[i] + " (" + Math.round(troups[i]/numvil) + ")\n"}alert("Type - Troops - Average\n" +"---------------------------------\n" +output);} else {alert('Villages / troops can not be found!');}}
 

DeletedUser

Guest
Ukucao sam ovu tvoju skriptu ok je princip al mi izbaci krive podatke...Koliko sam skužio sve pomakne za jedno mjesto. Za kopljanike napiše NaN, za mačevalce napiše broj od kopljanika, za sjekire broj od mačeva itd.

PS. Hvala svima na odgovorima na pitanja.
 

DeletedUser

Guest
Ukucao sam ovu tvoju skriptu ok je princip al mi izbaci krive podatke...Koliko sam skužio sve pomakne za jedno mjesto. Za kopljanike napiše NaN, za mačevalce napiše broj od kopljanika, za sjekire broj od mačeva itd.

PS. Hvala svima na odgovorima na pitanja.

Stavio sam gradit vojarnu sad... ujutro kad se napravi pa budem mogo nesto brojati cu popravit skriptu da radi kak spada.
 

DeletedUser

Guest
Ukucao sam ovu tvoju skriptu ok je princip al mi izbaci krive podatke...Koliko sam skužio sve pomakne za jedno mjesto. Za kopljanike napiše NaN, za mačevalce napiše broj od kopljanika, za sjekire broj od mačeva itd.

PS. Hvala svima na odgovorima na pitanja.

To je sa net servera.

Znam ih koristit i malo popravljat al ovu ne znam, no ajd fala bogu na BA koj je angaziran ovdje :)
 

DeletedUser

Guest
Ok, evo malo sam prostudirao skriptu, radilo se o tome da je skripta koju je Azazel Aziz poslao za svjetove bez crkve pa u kombiniranom pregledu fali jedna kolona prije nego dodje do vojske (var k = 7 dio u skripti) , samo je trebalo uvecat u djelovima gdje se broji s varijablom k sve za 1 i skripta je onda ok za svjetove sa crkvom

Ukratko, ovo radi

Code:
javascript:var units = Array(Array(0,'Spear fighters'),Array(1,'Swordsmen'),Array(2,'Axemen'),Array(3,'Archers'),Array(4,'Scouts'),Array(5,'Light Cav.'),Array(6,'Mounted Arc.'),Array(7,'Heavy Cav.'),Array(8,'Rams'),Array(9,'Catapults'));var units_count = units.length;var troups = new Array(units_count);for(var i=0; i<units_count; i++)troups[i]=0;var numvil = 0;var doc;if(top.frames.length > 1){doc = (top.frames[1].document.URL.match('game.php') =='game.php') ? top.frames[1].document : top.frames[0].document;}else{doc = document;}if(!doc.URL.match('mode=combined')){alert('You must be in the "Combined" overview!');}else{var main = doc.getElementsByTagName('table');for(var a = 0; a < main.length; a++){if(main[a].className == 'main'){var par = main[a].getElementsByTagName('table');for(var i = 0; i < par.length; i++){if(par[i].className = 'vis'){var rows = par[i].getElementsByTagName('tr');for(var j = 0; j < rows.length; j++){if(rows[j].className == 'nowrap row_a' || rows[j].className == 'nowrap row_b'){var cells = rows[j].getElementsByTagName('td');for(var k = 8; k <= 7+units_count; k++){troups[k-8] += parseInt(cells[k].firstChild.nodeValue);}numvil++;}}}}}}if(numvil > 0) {var output = '';for(var i=0; i<units_count; i++){output += units[i][1] + ': ' + troups[i] + " (" + Math.round(troups[i]/numvil) + ")\n"}alert("Type - Troops - Average\n" +"---------------------------------\n" +output);} else {alert('Villages / troops can not be found!');}}
 

DeletedUser

Guest
a da, sad gledam bas... ja sam samo obraco paznju na arch/MA, zaboravih na crkvu. damn
 

DeletedUser

Guest
znaci troop tool za plemena nepostoji ili ga jednostavno nekoristi...
 
Top