U ćemu je caka?

Lizzier

New Member
Reaction score
0
Eto, mene zanima o ćemu se ova igra radi itd.

treba mi pomoc jel sam pocetnik....ocu da mi se igra počne svidati..hocu je igrati
 

DeletedUser

Guest
Napravis svoj account, dobis svoje malo selo i pocnes ga izgradivati zajedno sa vojskom, kako tvoje selo raste rastu ti i bodovi naposljetku ces izgradit i akademiju u kojoj ces radit plemice i zauzimat druga sela.... ukratko xD
 

DeletedUser

Guest
Odi u tutoriali sekciju i procitaj par stvari, al sto god pocnes radit samo zapamti da je vojska najbitnija ;)
 

experience

Member
Reaction score
0
evo ja cu ti dat malo tipova po kojima ja igram....

ako imas neka ''barbarska sela'' u svojih 7x7 polja onda radi slijedece:

1. sagradi spomenik
2. istreniraj paladina i pocni pljackat barbarska sela sa njim
3. digni svaki rudnik na lvl 1.
4. dodji do vojarne i gradi samo koplja koplja i samo koplja...i sa njima farmaj
5. u medjuvremenu ces lagano jos podici rudnike
6. idi sto brze u razvijanje lake konice i onda pici neko vrijeme samo po njima salji ih po 20-25 u napad i pljacka
7. razvij sijekire

i tu dolazis do vec poveceg broja vojske farmas i gradis na veliko....


ako NEMAS neka barbarska sela u 7x7 radi slijedece:

1. digni svaki rudnik na lvl 1.
2. gradi spomenik i razvij paladina
3. dalje dizi rudnike slijedecim redoslijedom po prioritetu...1.glina 2.drvo 3.zeljezo...
4. polagano dodji do vojarne i pocni radit koplja i salji ih skupa sa paladinom na udaljenija sela u bar nekakvu pljacku
5. razvij laku konjicu....
6. dalje ces samo pljackat i razvijat se po vlastitom nahodjenju....


dakle kako vidis glavni ti je cilj doci do lake konjice.....kad to napravis onda si ''na konju''




eto to je moj prijedlog nemoras ga pratit ali tako nekako otprilike ja radim.......naravno sve je pitanje aktivnosti...za ovakav nacin razvijanja moras bit sto vise aktivan .....
 

DeletedUser

Guest