Plemića i predanosti gradova

DeletedUser

Guest
Svako selo je odana svom gospodaru. Do određene mjere. Iznos lojalnost se mjeri pobožnosti. Od 0 (kraj lojalnosti, kako bi se izbjeglo selo) do 100 (potpuna odanost).

Predanost sela može samo smanjiti napad koji je isto tako plemenit. Opredjeljenje za povećanje čeka - svaki sat predanost podići određeni iznos (obično oko 1 bod za normalno brzo svijetu).

Nema drugog načina da se presele pobožnosti nego napad plemić ili čeka.

Attack plemić dodanost u smislu napada.

Svaki napad u kojem barem jedna plemenita predanost kako bi se smanjila mogućnost od samo 20-35 bodova.

- Odpozorováno, slučajan broj 20-35 je ravnomjerno raspoređena, a ne ovisi o ništa.

- Kako biste smanjili vrijednost obveza ne utječe broj plemića u jednom napadu. Sto velikaša, kao i aristokrata, smanjenje u jednom napadu od samo 20-35. / Zašto ne, to uistinu iznimnim okolnostima - vidi dolje - ima smisla za slanje u jednom napadu više od jednog plemića.

----

Budući da svaki napad plemić smanjena predanosti 20-35 i sela puna lojalnih predanosti 100, slijedi da je odmah spriječiti (smanjenje ispod 0) je potrebno poslati vlak plemića (plemenita vlak). Ovo je samo nekoliko uzastopnih napada, svaki plemić (+ vojske na pohlídání). U smislu vjerojatnosti smisla poslati 3-5 plemića iza. Što je obično samo 4, s povjerenjem 5.

/ Vrijeme svibanj izračunati i potvrditi vjerojatnost izbjegavanja za 3, 4 i 5 velikaša (više - za pet bi vjerojatno, koliko su pomlátí) /

----

Smrt nobles / aristokracije u vrijeme napada: napad je pravi plemić za njegovu smrt nešto drugačijim uvjetima nego u ostalim jedinicama.

- Ako je vojsku plemića, umire u napadu poginuo najmanje polovica pješačke postrojbe (pješaštvo) napadaju vojsku.

- Idite na dvije vojske plemići, jedan umre, umre li više od jedne četvrtine pješaštva. Oba die, die, ako više od 75% od pješaštva.

- Za još više plemića u jednom napadu, on je sličan trend. Pogledajte simulator.

Stoga nije potpuna besmislica šalje više plemića u jednom napadu. No, to stvarno rijetko. Obično se koristi prvi tzv čišćenje napada (bez plemstva) osloboditi selo jedinicama te ih vlak odmah slijedi (sa jednom plemić u svakom napadu).

Predanost u selo iz perspektive branitelj, respectively. iz perspektive sela.

Baza je obveze na 100 (koja nikad ne pojavljuju). Ako djelomično smanjenje obveza, trenutna vrijednost prikazuje se u pregled sela. U smanjene obveze ne rušenju zgrade - na drugi način niže predanost (između 1-99) ne pokazuje izvana.

Mjesto smrti raste sama od sebe. Opredjeljenje za podizanje svijetu svakih sat vremena na brzinu u svijetu (da se naći u konfiguracijsku datoteku dalje pomnožen s unutarnje parametar, koji je u nama (empirijski potvrđeno) obično jednak 1 (vidi edit3). Obično to znači da je predanost diže za 1, 1.6 ili 2 bodova / sat, samo ovisi o svijetu.

-----

Ako postoji smanjenje obveze na 0 ili manje, selo dolazi pod novim "gospodara", koja je plemić koji je pao na 0 ili odanost manje.
U tom trenutku će se dogoditi:

- Noble "nestati" (žive u dvorac dvorište), a što jedinica pratio napad ostaje u selu kao podršku.

- Drop ispred bilo plemstva (sigurno plemenita gradi, ako je red da se već ne sjećam) i materijala od koje se gradi plemići su izgubljene (nisu vratili, 90%). Odnosi se na přenoblování vlastitom selu.

- Izgradnja red i red zagriz ostaje i proizvodi više (za novi master)

- Predanost ne ostane na 0 ili manje, ali je postavljen na vrijednost 25.

- Ako se novi plemenitiji od bilo kojeg drugog igrača koji je izvorno pripadala sela, selo dolazi pod novi player i svi originalni vanjske jedinice (za podršku) nestaju (kako bi rastjerala).

- Ako se novi plemić isti igrač koji je izvorno pripadala sela, selo igrači ostati, sve izvorne jedinice izvan (za podršku) neće nestati. Međutim, druga pravila i dalje vrijede "novi" plemenitog postići (nestane), jurišne trupe ostaju na potporu i predanost je postavljen na 25 (U izuzetnim slučajevima, u nevolji, ona se može koristiti kao brz porast pobožnosti, ako se negdje između 1-24
 
Top