Svijet 5 - otvorenje 22.03.

WiCkED

Administrator
Reaction score
36
Potvrđen je datum otvaranja svijeta 5: otvara se 22.03.2011. između 11 i 13h.

Sto se postavki tiče, sadržavati će standardne postavke plemena 7.0, jedino neće imati crkve i biti nešto brži od uobičajenih postavki - brzina 1.4.

U ime plemena.com teama nadam se da se vidimo i želim puno uspjeha svima koji zaigraju :)
 

DeletedUser

Guest
Super je što se otvara novi svijet. Ali nemogu a da ne komentiram da sve što se mijenja je ili brzina (ili 1.0 ili 1.5 (u ovom slučaju 1.4) i crkva da ili ne.

Ništa posebno po meni. Zar se nebi moglo uvesti kao prvo ingame glasovanje a kao drugo dali se nebi moglo uvesti da nema paladina (ili da ima ali bez oružja recimo), da ima tech sustavi itd... Verzija 7.0 je uvela promjene, većinom grafičke i malo bolja funkcionalnost i praktičnosti ali opet fali ono nešto što će igru učiniti dodatno zanimljivom...

Znam znam, nismo mi veliki kao .net serveri ali opet, jednom se mora kreniti a 4 svijeta prakse je čist dosta da se uvede tako nešto novo. Moje mišljenje barem.
 

DeletedUser

Guest
Jel može neke druge pojedinosti!
Jesu li zastupljene sve jedinice,ima li Paladina?
Da li se jedinice istaržuju ili postoje Lv kao i na inter. serverima? :lool::confused:
 

DeletedUser

Guest
e mogo bi se napokon malo zaigrati i ovaj hr server :festa: :cool: :eek:ok:
 

Vebit

Member
Reaction score
0
Evo mene noba da kažem par riči ,iako sam tek par mjeseci aktivan u ovoj igri mislim da ima jednu manu bez koje bi igra bila puno napetija.
Tj. bilo bi teže masovno uzimati sela a ,kad je igrač razvijeniji nema potrebe o njima toliko voditi računa,
Naime o čemu se radi: kad se selo napuni vojskom ,osim dotadašnjeg razvijanja farme ... vojska nema troška održavanja. Pa kad igrač skupi dovoljno sela natrpa ih vojskom (obično deff za potporu selima na "rubu teritorija" i samo obnavlja eventualne gubitke i šalje res novoosvojenim selima.

Mišljenja sam da bi igra bila puno teža za igrati,a samim tim interensantnija i sa puno više taktike pravljenja vojske, jer je ovo ipak strateška igra. Pa kad bi se za održavanje vojske koja postoji ali nije aktivna imao neki trošak i samim tim bi se više vodilo računa koliko vojske praviti i na koji način je "hraniti i plaćati" a ne bi se tako olako uzimalo puno sela i preko mas regrut,skripti te ostalih pomagala skupljali bodovi.

Več bi se vodilo računa koliko vojske praviti,pa ako ne ratuje ili bar ne farma ta vojska bi bila na nepotrebnom trošku.
Samim tim bi ova,inače prilično interensantna igra, učinila puno bližom stvarnoj ratnoj strateškoj igri.
Iako sam relativno kratko u ovoj igri,dozvolavam sebi da primjetim prethodno navedeno jer iz stvarnog života imam poprilično (pa i ratno) iskustvo.

I još jedna sitnica kad već pišem.
To je moj osobni stav,što ne znači da sam i u pravu :)
Osvajanje sela slanjem vlakića u sekundi za mene nije nikakva strategija ratovanja,već čista informatika. Pa svaki imalo iskusan igrač to može složiti,ako nema prespor komp.
Tako da se tu ;po meni ne radi o strategiji,već o programiranju. A ovo nije igra iz ratova zvjezda,več srednjovjekovna strateška igra :eek:k:
 

DeletedUser

Guest
Evo mene noba da kažem par riči ,iako sam tek par mjeseci aktivan u ovoj igri mislim da ima jednu manu bez koje bi igra bila puno napetija.
Tj. bilo bi teže masovno uzimati sela a ,kad je igrač razvijeniji nema potrebe o njima toliko voditi računa,
Naime o čemu se radi: kad se selo napuni vojskom ,osim dotadašnjeg razvijanja farme ... vojska nema troška održavanja. Pa kad igrač skupi dovoljno sela natrpa ih vojskom (obično deff za potporu selima na "rubu teritorija" i samo obnavlja eventualne gubitke i šalje res novoosvojenim selima.

Mišljenja sam da bi igra bila puno teža za igrati,a samim tim interensantnija i sa puno više taktike pravljenja vojske, jer je ovo ipak strateška igra. Pa kad bi se za održavanje vojske koja postoji ali nije aktivna imao neki trošak i samim tim bi se više vodilo računa koliko vojske praviti i na koji način je "hraniti i plaćati" a ne bi se tako olako uzimalo puno sela i preko mas regrut,skripti te ostalih pomagala skupljali bodovi.

Več bi se vodilo računa koliko vojske praviti,pa ako ne ratuje ili bar ne farma ta vojska bi bila na nepotrebnom trošku.
Samim tim bi ova,inače prilično interensantna igra, učinila puno bližom stvarnoj ratnoj strateškoj igri.
Iako sam relativno kratko u ovoj igri,dozvolavam sebi da primjetim prethodno navedeno jer iz stvarnog života imam poprilično (pa i ratno) iskustvo.

I još jedna sitnica kad već pišem.
To je moj osobni stav,što ne znači da sam i u pravu :)
Osvajanje sela slanjem vlakića u sekundi za mene nije nikakva strategija ratovanja,već čista informatika. Pa svaki imalo iskusan igrač to može složiti,ako nema prespor komp.
Tako da se tu ;po meni ne radi o strategiji,već o programiranju. A ovo nije igra iz ratova zvjezda,več srednjovjekovna strateška igra :eek:k:

ovako... da je prvi dio primljenjen u igri, sličilo bi travianu a ne plemenima... a to su ipak dosta različite online igre...

drugo... iako igrač pošalje "vlakić" u istoj sekundi, taj vlakić se može spriječiti takozvanim "snipanjem" tako da ima tu podosta taktika, samo iskreno mislim da ih nisi sve otkrio... vjeruj mi, ako pleme funkcionira kao tim, ima more taktika koje se može primjeniti i sve taktike su poznate... samo je pitanje koliko je pleme kao tim sposobno ih provesti
 

Vebit

Member
Reaction score
0
...rekoh samo svoje mišljenje, aupravo u travianu i imperiji sam to primjetio samo nisam htio reklamirati :andjeo:

A također se slažem da postoje i "protumjere" za te vlakiće, ali to se opet odnosi na pomagala, a ko što već rekoh to je samo moje mišljenje što ne znači da se tome protivim.

A po pitanju timskog rada i strategije,i ja mislim da je to najvažnije u ovoj igri koja mi se sviđa. I upravo zbog nje sam prestao igrati prije spomenute i posvetio svoje slobodno vrjeme upravo njoj. Jer je ipak smatram najpribližnijoj strategiji ratovanja u stvarnom životu ,a ipak je igra.
Zato sa užitkom čekam otvaranje novog servera,jer sam se aktivno uključio tek na 3 u 11 mj. a tad se već znalo kako će završiti ali mi je bio dobar start za učiti. Pa sam (malo samohvale) malo bolje zaigrao na 4 i također se i dalje učim.
Pa sad vidim neke strateške greške na samom startu,mas novačenje pregusto naseljavanje ...
I zato samo naprid sa novim serverom,a meni se sviđa što će biti brži i bez crkve, što više pogoduje manje aktivnim igračima.
Ali sad se ima izbora pa ko voli nek izvoli .
Ja se sigurno hoću priključiti,a učim od boljih,jer od slabijih nemam što i zato samo naprid sv5 :eek:ok:
 

DeletedUser

Guest
Koliki Je Gap ?

Kako Se Gleda Moral ?

Koliko Je Moguce Clanova U Jednom Plemenu ?

Postojel' Nove Nagrade ?

Hocel' Bit' Uvodni Tut. ?

To Su Moja Neka Pitanja.
 

DeletedUser

Guest
Koliki Je Gap ?

Kako Se Gleda Moral ?

Koliko Je Moguce Clanova U Jednom Plemenu ?

Postojel' Nove Nagrade ?

Hocel' Bit' Uvodni Tut. ?

To Su Moja Neka Pitanja.


Tu ti sve piše :)

Sto se postavki tiče, sadržavati će standardne postavke plemena 7.0, jedino neće imati crkve i biti nešto brži od uobičajenih postavki - brzina 1.4.


Postavke kao i sv4 samo što neće imat crkvu i bit će brži :andjeo:
 
Top