Evo mene noba da kažem par riči ,iako sam tek par mjeseci aktivan u ovoj igri mislim da ima jednu manu bez koje bi igra bila puno napetija.
Tj. bilo bi teže masovno uzimati sela a ,kad je igrač razvijeniji nema potrebe o njima toliko voditi računa,
Naime o čemu se radi: kad se selo napuni vojskom ,osim dotadašnjeg razvijanja farme ... vojska nema troška održavanja. Pa kad igrač skupi dovoljno sela natrpa ih vojskom (obično deff za potporu selima na "rubu teritorija" i samo obnavlja eventualne gubitke i šalje res novoosvojenim selima.
Mišljenja sam da bi igra bila puno teža za igrati,a samim tim interensantnija i sa puno više taktike pravljenja vojske, jer je ovo ipak strateška igra. Pa kad bi se za održavanje vojske koja postoji ali nije aktivna imao neki trošak i samim tim bi se više vodilo računa koliko vojske praviti i na koji način je "hraniti i plaćati" a ne bi se tako olako uzimalo puno sela i preko mas regrut,skripti te ostalih pomagala skupljali bodovi.
Več bi se vodilo računa koliko vojske praviti,pa ako ne ratuje ili bar ne farma ta vojska bi bila na nepotrebnom trošku.
Samim tim bi ova,inače prilično interensantna igra, učinila puno bližom stvarnoj ratnoj strateškoj igri.
Iako sam relativno kratko u ovoj igri,dozvolavam sebi da primjetim prethodno navedeno jer iz stvarnog života imam poprilično (pa i ratno) iskustvo.
I još jedna sitnica kad već pišem.
To je moj osobni stav,što ne znači da sam i u pravu
Osvajanje sela slanjem vlakića u sekundi za mene nije nikakva strategija ratovanja,već čista informatika. Pa svaki imalo iskusan igrač to može složiti,ako nema prespor komp.
Tako da se tu ;po meni ne radi o strategiji,već o programiranju. A ovo nije igra iz ratova zvjezda,več srednjovjekovna strateška igra
k: