DeletedUser
Guest
U igri postoji nekoliko različitih jedinica. Za interne izračune, jedinica u igri je podijeljena u tri osnovne cjeline: pješaštvo, konjicu i lukovima.
Svaka jedinica ima agresivan broj koji je neovisan od tipa - onaj na koga napada, uvijek za obračun, istu vrijednost. (Help ikona)
Svaka jedinica ima svoje tri obrambena brojeve protiv bilo koje vrste ofenzive jedinica / pješačke ... / od drugih obrane broja. Zatim, različite vrste protiv ofenzive jedinica, svaka jedinica u inače dobrom obrani - ponekad radikalni razlike. Help (# 1, # 2) odgovara za obranu od pješaštva stupca ikona, a protiv pokrenuti protiv luk. Svijet bez Strijelci imaju čak i neznatno različite vrijednosti od svjetovi strijelaca (npr. mač, obranu protiv konjice).
-----
Precizni izračuni o tome tko pobijedi i koliko su oni komplicirano - pogotovo ako se napadi i spriječiti više tipova odjednom. Ovisi o drugih bonusa (Malus) kao i zgrade (zidovi, crkva u rasponu), paladinových pitanja, moral, sreću, noć bonus. Formula sam razgovarao u drugoj temi. Ali općenito, da je, prema napadačkih i obrambenih brojeve sada mogu unaprijed procijeniti koliko uokvirenom vojske protiv troškova ... (puno) bolju / uravnotežena / (značajno) debljine. Za točan test je simulator.
-------------------------------------------------- ------------------------------
Među pješaštvo uključuje:
Lancer
Mačevalac
Axeman
Ovan
Katapult
Plemić
Vozi:
Špijun
Light Cavalry
Heavy Cavalry
Paladin (Paladin / Paladin) ... Pazi, postoje indicije da su strijelci u svijetu bez paladin uzima kao pješaštvo
Potez:
Bowman
Strijelac na konju
------
Specifikacija:
Ovan ovnova i katapulti za napad i vrši i druge poslove (i najviše se koristi u borbenim iz drugih razloga osim njihove osnovne napadačkih i obrambenih brojeve), ali vrijednost obrane i napada su definirani i ako se na izravne borbe, kao i svaki beat još ostale jedinice. U smislu izračuna.
Paladin i velikaša - poput ovnova i katapulti - također vrši i druge poslove, ali oni se bore jedni druge kao i drugih jedinica. U smislu izračuna.
Peek je još specials. Za izračuni svibanj se koristiti kao što je definirano po broju obrambenih i uvredljiv broj (jer uvredljivim = 0, tjelesne ozljede ne daje). Osim toga, špijuni su međusobno bore jedni protiv drugih i njihove gubitke u napadu su zbog posebnim propisima (baš kao i broj napada i obrane špijuna). Za gubitke u obrani su uzeti kao ostale jedinice (potpadaju pod vrstu vožnje).
Svaka jedinica ima agresivan broj koji je neovisan od tipa - onaj na koga napada, uvijek za obračun, istu vrijednost. (Help ikona)
Svaka jedinica ima svoje tri obrambena brojeve protiv bilo koje vrste ofenzive jedinica / pješačke ... / od drugih obrane broja. Zatim, različite vrste protiv ofenzive jedinica, svaka jedinica u inače dobrom obrani - ponekad radikalni razlike. Help (# 1, # 2) odgovara za obranu od pješaštva stupca ikona, a protiv pokrenuti protiv luk. Svijet bez Strijelci imaju čak i neznatno različite vrijednosti od svjetovi strijelaca (npr. mač, obranu protiv konjice).
-----
Precizni izračuni o tome tko pobijedi i koliko su oni komplicirano - pogotovo ako se napadi i spriječiti više tipova odjednom. Ovisi o drugih bonusa (Malus) kao i zgrade (zidovi, crkva u rasponu), paladinových pitanja, moral, sreću, noć bonus. Formula sam razgovarao u drugoj temi. Ali općenito, da je, prema napadačkih i obrambenih brojeve sada mogu unaprijed procijeniti koliko uokvirenom vojske protiv troškova ... (puno) bolju / uravnotežena / (značajno) debljine. Za točan test je simulator.
-------------------------------------------------- ------------------------------
Među pješaštvo uključuje:
Lancer
Mačevalac
Axeman
Ovan
Katapult
Plemić
Vozi:
Špijun
Light Cavalry
Heavy Cavalry
Paladin (Paladin / Paladin) ... Pazi, postoje indicije da su strijelci u svijetu bez paladin uzima kao pješaštvo
Potez:
Bowman
Strijelac na konju
------
Specifikacija:
Ovan ovnova i katapulti za napad i vrši i druge poslove (i najviše se koristi u borbenim iz drugih razloga osim njihove osnovne napadačkih i obrambenih brojeve), ali vrijednost obrane i napada su definirani i ako se na izravne borbe, kao i svaki beat još ostale jedinice. U smislu izračuna.
Paladin i velikaša - poput ovnova i katapulti - također vrši i druge poslove, ali oni se bore jedni druge kao i drugih jedinica. U smislu izračuna.
Peek je još specials. Za izračuni svibanj se koristiti kao što je definirano po broju obrambenih i uvredljiv broj (jer uvredljivim = 0, tjelesne ozljede ne daje). Osim toga, špijuni su međusobno bore jedni protiv drugih i njihove gubitke u napadu su zbog posebnim propisima (baš kao i broj napada i obrane špijuna). Za gubitke u obrani su uzeti kao ostale jedinice (potpadaju pod vrstu vožnje).