Evo da se i ja jos malo nadovezem. Po meni je ova opcija ostvariva na 3 nacina, ali kao sto gomy rece, treba ih dobro posloziti, jer jbg, puno je rupa. Ugl, nacini su sljedeci:
1. 1. vs. 1 u novi svijet
- igraci imaju opciju da biraju sa koliko sela da startaju
- opcija da biraju off/deff sela prije pocetka natjecanja i kad natjecanje krene da su sela puna
- ako nisu puna, pocetnicka zastita zavisno o broju sela sa kojima startaju
- izgled karte, da biraju dal ce im sela biti isprepletena ili ce svaki zauzimati po pola mape
- barbari ili ne (npr. mogu se farmat, ali ne i noblat jer ako se svijet zatvara po postotku sela, da ne moze da se raste na barbaru)
- i ono najbitnije, kako zatvorit svijet. Po postotku sela ili ogranicit vremenski natjecanje. Samo sto tu ima caka. Ako su igraci podjednako kvalitetni i aktivni, ako se svijet zatvara po postotku sela, a oni su startali sa milijon, svijet moze da se otegne u nedogled i onda se financijski ne isplati drzati svijet aktivnim radi 2 igraca koji uplacuju premium. Ako je svijet ogranicen vremenski, onda treba povecati brzinu, a pitanje je koliko bi se igraca upustalo u taj tempo igre.
2. gomijeva ideja, 1 vs. 1 in game
On je vise manje napisao kako bi tu postavke izgledale, i generalno mi se ideja svidja. Samo sto je tu caka u poziciji sela. Kolike su vjerojatnosti da ce relativno blizu mene na mapi biti igrac sa kojim zelim igrat 1. vs. 1. Ako je predaleko, ne isplati se natjecanje.
Pa onda druga stvar, ako je moj racun na fronti gdje je brzi deff potreban mojim susjedima, svojim pristankom na 1 vs. 1 automatski ugrozavam cijelu frontu, ako me shvatate.
E sad, zbog takvih stvari, nebi bilo lose uvesti opciju 1 vs. 1 ali plemenski na fazon kladionice. Znaci, lupam, 10 igraca moga plemena izazove 10 igraca neprijateljskog plemena, s tim da svaki igrac moze da ratuje sa samo jednim igracem. Svaki igrac moze da odabere koja sela hoce da dobije ako pobjedi dvoboj (s time da mu ostaju i ona koja je u dvoboju noblao).
Nakon pristanka pocinje 14 dana "spavanja" kada nitko iz ta 2 plemena ne moze medjusobno da ratuje. 7 dana traju pripreme za natjedanje (da se obnovi vojska, posloze sela, ili sta ko hoce da radi), i 7 dana traje igra 1 vs. 1 samo sto ne igraju 2 igraca nego njih 20 (iz svakog plemena po 10).
Tako se ovo isplati cijelom plemenu koje pobjedi.
Samo tu je caka, ako pleme broji 30 - 40 clanova, 10 da ih ratuje, a ostali da spavaju 14 dana, je bzvz. Zato treba da se odabere minimalni postotak clanova koji moraju sudjelovati u 1 vs. 1. 50% je sasvim u redu, jer u fazi igre kada bi se ova opcija otvorila, vecini clanova bi dobro dosado i godisnji
I najveca je caka, sta sa ostalim plemenima koji nisu ukljuceni u ovu opciju. Znaci ja objavim rat nekom plemenu i mi smo u fazi "mirovanja" tih 14 dana, a moji saveznici lupaju po njima, ili njihovi po nama, pa opet nije u redu.
3. 1 vs. 1 turniri
Po meni je ovo najbolja opcija, napraviti turnire 1 vs. 1
Minimalni broj clanova koji se moraju prijavit (npr. 200), i igra ih automatski razbaca tko ce igrati protiv koga. Ubrzati svijetove, da svaki traje po 5 dana recimo. Da se starta sa 100 sela i pobjednik je onaj koji ih u 5 dana pokupi vise. Pa nakon pobjede, pobjednik ratuje sa nekim drugim pobjednikom koji mu igra dodjeli, s time da se u svakom krugu povecava broj sela sa kojima ratuju.
S obzirom da ovo ne utjece na aktivne svijetove, i s obzirom da bi sudjelovalo vise od 2 igraca u normalnoj verziji 1 vs. 1, vjerujem da bi bilo i financijski isplativo, a i da bi odaziv bio dobar.
Treba samo doraditi same postavke igre, ali mislim da je izvedivo.