Plemena News - vaši komentari i primjedbe

Status
Not open for further replies.

DeletedUser

Guest
Ova tema je otišla daleko od originalne tema kakva je bila postavljena.

Ne čitam vanjski forum jer mi on liči na boleštinu gdje se pobjednici veličaju a gubitnici su frustrirani pa izmišljaju blesavoće.

Tražio sam temu gdje bi mogao navesti administratore hr plemena da provedu anketu među igračima da se vide kakve će biti postavke na hr s7. Već sam prije skoro godinu dana pisao podršci kako bi se provela anketa za nove svijetove kako se otvaraju. Ali nakon obećanja da će se provesti anketa, od toga nije bilo ništa. To mi stvarno nije jasno da se igrače toliko ignorira a baš su igrači oni koji čine plemena.
Ne znam čime se administratori bave, a svakako bi bilo dobro da se pozabave sa plemenima i da malo pogledaju po stranim svjetovima gdje se provode ankete vezane i za raspored otvaranja svjetova. Ovdje je na brzinu otvoren s6 pa sada na njemu igra nenormalno mali broj igrača. Ni s5 nije ništa bolji po pitanju broja igrača. Sve to upućuje da se je podrška daleko od igrača. Sve dok tako bude, igrača će biti malo i kvaliteta igre će biti niska.

Pa zašto se ne pitaš zašto nije bila anketa,ti misliš stvarno da je to do nas i da nismo mogli otvoriti temu sa pitanjem koje postavke želite...to je najlakše ali moraš shvatiti jednu stvar...Innogames je "naredio" da se na hr6 stave crkva,manja brzina i sl. što su relativno loše postavke koje mi nismo željeli ali pokušat ćemo sedmicu po želji korisnika i bit će anketa i bit će te obaviješteni sve na vrijeme.
 

DeletedUser

Guest
Pa zašto se ne pitaš zašto nije bila anketa,ti misliš stvarno da je to do nas i da nismo mogli otvoriti temu sa pitanjem koje postavke želite...to je najlakše ali moraš shvatiti jednu stvar...Innogames je "naredio" da se na hr6 stave crkva,manja brzina i sl. što su relativno loše postavke koje mi nismo željeli ali pokušat ćemo sedmicu po želji korisnika i bit će anketa i bit će te obaviješteni sve na vrijeme.

zapravo čak je nešto belay otvorio u tom smislu, kakve igrači žele postavke i tema je sasvim dobro išla.

no viša sila je napravila svoje.

nadajmo se da će sedmica biti po vašim i našim željama. :pivo:
 

Ogavna Budaletina

New Member
Reaction score
0
Po meni su 4 najvažnija pitanja:

brzina svijeta
paladin (da/ne)
crkva (da/ne)
pljačkanje (da/ne)

Ja bi volio da na svijetu ne bude pljačkanja jer se tada pokažu kao najbolji igrači oni koji su najbolji taktičari i znalci a ne oni koji provedu najviše vremena na plemenima. Na stranim svjetovima postoje takvi svjetovi i jako su dobro prihvaćeni od igrača (no haul world).
 

maltret

Member
Reaction score
0
da no houl world ima svoju draz...

Ali zbog NE posecenosti servera , mislim i da nece biti skoro eksperimentisanja sa tim :S
 

scapa

Banned
Reaction score
0
...osobno bih igrao jos samo svijet koji nece imati paladina, svijet sa ogranicenom mapom i, ko sto mislim da je i ogavni htio rec, barbarska do 500 bodova, takav svijet bi bio cisto napadacki, a nijemci bi morali primjetit da im opada broj igraca i da nesta moraju mjenjat u koncepciji....

lp. scapa
 
Last edited:

DeletedUser

Guest
Po meni, za dinamičnu igru je potrebna:

- brzina (1.5 ili više)
- crkva OFF
- paladin OFF
- tribe limit (30, 40 max)
- support samo vlastitom plemenu (čak nema suporta ni saveznicima što znači da ni nema potrebe za saveznicima nego eventualno napovima)
- moral (realno bi trebao biti jer ako ga nema, "slabi" igrači će ispaštati)
- noćni bonus (opet, realno bi trebao postojati jer nismo toliko veliki server da toga ne bude)
- pljačkanja u svakom slučaju da, jer po tome se kasnije razlikuje igrač od igrača (tko više pljačka imat će više plemića a sa time i lakše uzimati sela)
- strijelci (potpuno svejedno dali postoje ili ne)
- ograničenost mape (definitivno da - dakle, postoje recimo 4 kontinenta i svi igrači počinju unutar tih 4 kontinenta, restartaju se unutar ta 4 kontineta i ne postoji ništa osim ta 4 kontinenta... sa time se stvara full popunjena polja sa selima i nužno povečava razinu opreznosti koju igrači moraju imati - zbog blizine protivničkih sela)
- razine istraživanja bi isto bilo poželjne, čisto radi taktiziranja koje se onda mora vršiti jer leveli istraživanja vrijede samo oni koji su istraženi u selu u kojem je stacionirana vojska - 15 levela a 9 vrsta jedinica ako postoje strijelci... što znači da nemožete sve istražiti na max i sa time će se onda i pojedina vojska boriti jače / slabije)

teško da će sve to biti ali eto, meni se ovo čini kao zanimljiv svijet... :glazba:
 

avantura

Member
Reaction score
0
Po meni, za dinamičnu igru je potrebna:

- brzina (1.5 ili više)
- crkva OFF
- paladin OFF
- tribe limit (30, 40 max)
- support samo vlastitom plemenu (čak nema suporta ni saveznicima što znači da ni nema potrebe za saveznicima nego eventualno napovima)
- moral (realno bi trebao biti jer ako ga nema, "slabi" igrači će ispaštati)
- noćni bonus (opet, realno bi trebao postojati jer nismo toliko veliki server da toga ne bude)
- pljačkanja u svakom slučaju da, jer po tome se kasnije razlikuje igrač od igrača (tko više pljačka imat će više plemića a sa time i lakše uzimati sela)
- strijelci (potpuno svejedno dali postoje ili ne)
- ograničenost mape (definitivno da - dakle, postoje recimo 4 kontinenta i svi igrači počinju unutar tih 4 kontinenta, restartaju se unutar ta 4 kontineta i ne postoji ništa osim ta 4 kontinenta... sa time se stvara full popunjena polja sa selima i nužno povečava razinu opreznosti koju igrači moraju imati - zbog blizine protivničkih sela)
- razine istraživanja bi isto bilo poželjne, čisto radi taktiziranja koje se onda mora vršiti jer leveli istraživanja vrijede samo oni koji su istraženi u selu u kojem je stacionirana vojska - 15 levela a 9 vrsta jedinica ako postoje strijelci... što znači da nemožete sve istražiti na max i sa time će se onda i pojedina vojska boriti jače / slabije)

teško da će sve to biti ali eto, meni se ovo čini kao zanimljiv svijet... :glazba:
------------------------
izvrsno slozeno
ali ja sam samo za jednu izmjenu
- paladin DA
sa njim vise sanse imaju slabiji igraci, kao i pocetnici
 

scapa

Banned
Reaction score
0
...mislim da je paladin upravo najveci problem, evo, sad se blizi kraj hr4, igrac VIVA ima u svakom selu paladina sa bakljom, hrpu kata, kad tome jos pridodas moral, ...nigdje kraja, ...paladin pomaze i nije losa opcija u pocetku servera, ali kasnije je katastrofa...

lp. scapa, :pivo:
 

Ogavna Budaletina

New Member
Reaction score
0
Evo koji odlični prijedlozi i to od vodečih igrača HR svijeta!

Samo da sada administrator shvati što igrači žele i obavi anketu.
 

starcevica

Member
Reaction score
1
...mislim da je paladin upravo najveci problem, evo, sad se blizi kraj hr4, igrac VIVA ima u svakom selu paladina sa bakljom, hrpu kata, kad tome jos pridodas moral, ...nigdje kraja, ...paladin pomaze i nije losa opcija u pocetku servera, ali kasnije je katastrofa...

lp. scapa, :pivo:

hahahhahahhahhaha.jeste tome liku fino.


oko ovih postavki.Spiderxx sve si dobro slozio,osim sto je (moje misljenje) bolje bez nocnog.i ja licno vise volim svjetove sa crkvom,al bolje je bez nje.usporava igru.
 

viva

New Member
Reaction score
0
...mislim da je paladin upravo najveci problem, evo, sad se blizi kraj hr4, igrac VIVA ima u svakom selu paladina sa bakljom, hrpu kata, kad tome jos pridodas moral, ...nigdje kraja, ...paladin pomaze i nije losa opcija u pocetku servera, ali kasnije je katastrofa...

lp. scapa,

nezamjerite na pogreškama prvi put sam uopće na vanjskom forumu

Za ravnopravnost u borbi potrebni su i ravnopravni uvjeti, a mislim da u ovoj igri nisu ravnopravni odnosi između off i deff. Sustav igre je debelo na strani off igre pa ispada da svatko tko radi off i ima malo soli u glavi je IGRAČINA :zid:.

Pod punim izgrađenim selom; izrada offa traje 9dana 15h a deffa 13dana 15 h, vrijednost vojske za koju je svrhu napravljena, napad-odbrana, za off je 450 000 bodova a deff 350 000 bodova. Jedino oružje koje izjednačava koliko toliko ovu razliku je paladin sa oružjem baklje, koji 10x pojačava vatrenu moć katapulta. Ali, paladin je jedan.... a sela može biti puno više. Drugim riječima ovaj sustav (recimo bez paladina) naginje 60% više u korist off igrača.

Na ovom svijetu sam se dobrano nasmijao (hvala vam na tome:festa:) o načinu napadanja prevladavajućeg plemena, a ovaj komentar (Scapa) je samo potvrda toga:pivo:

Sve u svemu, na ovom serveru je bio dinamičan i dobar fajt koji me zaokupirao podosta vezao za komp i što je najvažnije ne osjećam se poražen jer sam zadovoljan odigranom igrom:festa::festa:
 

scapa

Banned
Reaction score
0
nezamjerite na pogreškama prvi put sam uopće na vanjskom forumu

Za ravnopravnost u borbi potrebni su i ravnopravni uvjeti, a mislim da u ovoj igri nisu ravnopravni odnosi između off i deff. Sustav igre je debelo na strani off igre pa ispada da svatko tko radi off i ima malo soli u glavi je IGRAČINA :zid:.

Pod punim izgrađenim selom; izrada offa traje 9dana 15h a deffa 13dana 15 h, vrijednost vojske za koju je svrhu napravljena, napad-odbrana, za off je 450 000 bodova a deff 350 000 bodova. Jedino oružje koje izjednačava koliko toliko ovu razliku je paladin sa oružjem baklje, koji 10x pojačava vatrenu moć katapulta. Ali, paladin je jedan.... a sela može biti puno više. Drugim riječima ovaj sustav (recimo bez paladina) naginje 60% više u korist off igrača.

Na ovom svijetu sam se dobrano nasmijao (hvala vam na tome:festa:) o načinu napadanja prevladavajućeg plemena, a ovaj komentar (Scapa) je samo potvrda toga:pivo:

Sve u svemu, na ovom serveru je bio dinamičan i dobar fajt koji me zaokupirao podosta vezao za komp i što je najvažnije ne osjećam se poražen jer sam zadovoljan odigranom igrom:festa::festa:


...ovo je komentar koji pokazuje koliko tko i razumije ovu igru, ...pocetnicki komentar, ...jedna od najsmjesnijih izjava je izjava o off i deff igri i igracima,:zid:, ...poslije drugog sela nazivati se off ili deff igracem, jbg, VIVA sorry, moze samo pocetnik, ...a moja izjava o tvojim paladinima i dalje ostaje, ...kakvo znanje si ti pokazao na ovom serveru, ...uzeti od svih restartanih igraca racun, obnovit prvo selo, napravit paladina i smjestit ga u neko od svojih sela te tu cekat nas dolazak, jbg. nije neko znanje niti je strategija, ...osobno sam podosta tvojih sela uzeo i nisam bas primjetio neke igre, ...meni je pred kraj servera bilo najbolje tebe napadat, ...nisam morao tajmirat, ulazio bi jednom, dva puta dnevno u racun i poslao napade, gdje su napadi prosli iz blizine bi slao plemice, ...nije neka filozofija, ...ti niti jednom nisi pokusao sjeci plemice, izmicat vojsku, samo poneko prenoblavanje koje nije predstavljalo problem, o tvojim napadima na mene nema smisla niti govorit...


zbog svega ovdje navedenoga i dalje stojim da je paladin promasen dio postavki i daje prednost ovakvima igracima ko VIVA

lp. scapa
 

DeletedUser

Guest
u vaš fajt se neću petljat....ali da stavite neki izvještaj nebi bilo loše pa da vidimo s čim ste raspolagali :lool:

-viva- što se tiče komentara da si se pošteno nasmijao,u to ne sumnjam,ali nije to na sramotu plemenu,ja se i sam sebi nekad pošteno nasmijem uz obavezan komentar sam sebi"da mene netko ovako napadne :zid:"

a što se tiče prednosti/nedostataka opcije paladina...kako jednom tako drugom,samo što po meni pal može bit prevaga na početku svijeta,nikako na kraju-više moral zajebava na kraju-i kad smo već kod toga da postavim pitanje:dali je moguće namjestit opcije da se moral računa na temelju najvećeg broja sela(bodova) koji si imao npr. netko ima 100 sela,skratiš ga za 90 i sad kad mu ostane onih 10 i imaš priliku da ga restartaš on dobije 2-3 deffa u selo i ti moraš na moral 40% -to je ok kad igrač od početka ima 10 sela(možda je krenuo kasnije) ali imat 100 past na 10 i onda za "nagradu" dobiješ zaštitu u vidu morala:zid:

a pal na početku igre....prvi predmet baklja i postaneš glavni defer,a imaš full nuke-e to je prednost,ali ponavljam: kako jednom tako drugom....ista priča ako dobiješ npr. zvijezdu-definitivno si u prednosti nad onim što dobije kompozitni ili žezlo

p.s. scapa kad napadaš sela u kojima je baklja i neznaš kako to riješit imaš tutorijal o razbijanju kornjača pa baci oko:woot:
 

viva

New Member
Reaction score
0
Rubo nisi u pravu, moral nakon izvjesnog vremena provedenog u igri NE PADA ispod 50% (moral je ovisan i o vremenu provedenog u igri)

Kad te napada po 17-20 IGRAČA to je 17-20 paladina, a zamjera se na odbrani sa upola manje paladina na bilo koji način priskrbljenih,

Što se tiče sječenja, pa meni je glupo sjeći plemiće ako u selu nemam ni vojnika puno je efektnije prenoblati, ali da sam se nasjekao bome jesam. Zašto sam za Scapu odabrao takvu taktiku, naprosto što je konstantno bilo 15-16 igrača koji me napadaju, a za tebe mi je ostalo što je ostalo u preraspodjeli

Igrači koji u svom sastavu imaju 2/3 sela sa offom su offeri sa 2/3 deffa su defferi, meni je to tako pa bio to početak ili kraj servera

Opći dojam, bez negativne konotacije, kad vidim način na koji me se napadalo, te s vremenom su se poboljšavali bez daljnjeg, pleme PLEME je pobjedilo jer su imali preloše protivnike, i mišljenja sam da bi bilo bolje i za njih i ostale, da su im protivnici bili jači (igre radi):pivo::pivo:
 
Last edited:

maltret

Member
Reaction score
0
Paladin , moral i jos par gluposti je uvedeno da bi se slabiji igraci zastitili od nas divljaka...
 

viva

New Member
Reaction score
0
Paladin, kao takav postoji u igrama od prije plemena samo se zovu nekako drugačije (Hero), a logičnost im je ista
 
Status
Not open for further replies.
Top