Strategija Igre

  • Thread starter Soft-HeaRted KiLLer
  • Start date

DeletedUser

Guest
Tema Strategija igre,a admin prvi spama... :andjeo:

a sta bi mi bez tebe

koji od admina je spamao da mu zelpim kartoncic :)

Ako imas nesto fino izbaci da komentarisemo i ne vidim spam na temi osim tvog posta sve vezanu za igru dobro je napisati, ako imas sto slicno ti pak napisi a ako nemas onda zaobidjes temu i to je to :predaja:
 

DeletedUser

Guest
vijerujem ti da je elmoo mozda bi se i malo namucio aj zaspamali smo temu :eek:k:
 

DeletedUser

Guest
a sta bi mi bez tebe

koji od admina je spamao da mu zelpim kartoncic :)

Ako imas nesto fino izbaci da komentarisemo i ne vidim spam na temi osim tvog posta sve vezanu za igru dobro je napisati, ako imas sto slicno ti pak napisi a ako nemas onda zaobidjes temu i to je to :predaja:

Lapsus calami.
Mislio sam moderator spama.

Imam nesto da dodam na temu.
Ja idem samo na bodove.
Bodovi su najbitniji! :D

Strategiju je najbolje nauciti ako prije plemena igrate SimCity! :pivo:
 

DeletedUser

Guest
ma mislim... glupost je uopće isticati pojedinca napsram nekog plemena... iole pleme koje valja , neće dopustiti da se vode okršaji 1 na 1... pogotovo ako taj član vašeg plemena gubi... zato se ova igra i zove PLEMENA iliti TRIBAL WARS...

finte idemo 1 vs. 1 (što sam često čuo) su smiješne... za to odite igrati tekken ili mortal kombat... definicija uspješnosti je jasna...

aktivni igrači, koji su po mogućnosti iskusni, ako nisu naučit će + vodstvo sa vizijom kako pokoriti svijet je sve šta treba... đabe svima svo iskustvo svijeta ako nisu aktivni... a pogotovo kad ti tzv. iskusni igrači igraju 3 ili više svijetova... nema šanse da na svima imaju velike račune i da aktivno vode servere (pod aktivno mislim servere gdje se vode bitke stalno)...
 

Tose23

Member
Reaction score
0
@soft

Gle ja nisam reka da ja preferiram igru 50:50 štoviše ja igram manje i od tebe puno manje od tih 25:75 ;)

ali znas i sam da da kada igras na velikom i aktivnom serveru i u normalnom i aktivnom plemenu od igre 1 na 1 nema ni govora.

A to da ti je pozadina nebranjena:confused: neznam zasto bi bila nebranjena, zar je moras ispraznit:confused:
gledaj na to na način da je koplje i teska brza od ovna
i dio deffa se lako vrati sa fronte satima prije dolaska ovčica :) a i tu je uvijek iza tebe neki klinac koji je aktivan 27 od 24 sata dnevno :D
tako da deff nikad nije problem.

A sto se tiče s1 tamo i sa trgovcima mos igrat i osvojit svijet :lool: (šala naravno)

p.s. evo primjer samo
s4 acc d00m dok nije baniran imo je deff samo u crkvama sve ostalo off
pa opet nije pao a nalazio se okruzen crvenima.

@spiderxx
moze se itekako igrat vise od 3 svijeta od jednom i opet bit uspiješan (samo spojis fotelju na wc skoljku uvijek imas dostavu, a ko je vidio tusirat se svake godine):D
 
Last edited:

DeletedUser

Guest
da tose u nekim stvarima si u pravu nazalost, zalosno je to sto aktivnost prestaje sa porastom bodova :eek:ok:

Nego recite mi sta mislite o slanju fejkova i kako bi to trebalo da se odradi

:kokice:
 

DeletedUser

Guest
najbolje postavke kad se napada moze sastojati od jedne jedinice,zafejkas ga sa jedno 500 fejkova(samo ovnovi)
i par laznih vozica,ali prije toga fejkas ga jedno 2 dana dok mu ne dosadi i ubacis plemice jer dok to sve renamujes,ako nema premium jos lakse za tebe,odbranioc ce se pogubiti i eto grada,imam jos par nekih teza ali to je ono osnovno sto se mene tice,iznesite i vi svoje misljenje'
 

DeletedUser

Guest
najbolje fejkanja su kada napade šaljete po noćnom... dakle od 3 ujutro pa do 5-6... večina normalnih ljudi, naglasak na normalnih :D ,spava... s time da fejkanje mora kreniti bar dan ranije... prvu noć, ako je igrač "noćna ptica" će popisivati šta mu ide... drugu noć kada bude ista priča (ako se prošlu noć nije baš naspavao) će teže pratiti sve i zasigurno će mu nešta promakniti...

druga važna stvar je da fejkovi moraju izgledati kao pravi napadi... dakle kao 2-3 njuke kao čistaći ispred i train i naravno to sve tajmirano... kao da šaljete prave napade... jer, ako pošaljete loše fejkove, branioc zna da ga fejkate na određena sela pa komotno može preseliti si def u sela koja će biti pod napadima...

ali ono što je po meni najvažnije kod fejkanja je da više igrača sudjeluje u fejkanju, da konstantno fejka i da im se sva sela zovu isto... čisto iz razloga da branioc zasigurno teže prati šta ide na njega... a da se razumijemo, govori se o brojci fejkanja barem iznad 200 (bez pravih napada)
 

DeletedUser

Guest
za fejkove,kao i za sve drugo, ovisi o situaciji;napadate li sami ili vas je više,igrač kojeg se napada dali je dobro napunjen npr. na granici je i ima dosta plemenskog defa ili je velika vjerovatnost da će ga dobit,zatim koliko sela ima i što je najvažnije kolika je udaljenost tj. koliko će vaši napadai putovat.....ali par stvari koje pale na "tvrđim orasima" su fejk trainovi ali ne sa ovnovima već sa plemićima npr. igrač koji se ispucao sa offom iako je bezz off vojske i dalje ima plemiće i ako je malo dalji super je za fejkove koji će putovat duže vremena i odvuć će veći dio deffa,oni koji su bliže kasnije se priključuju napadima i napadaju na drugu stranu,također super stvar je ako imate grupicu sela skroz blizu neprijatelju u kojima napravite plemiće,a iz daljih sela šaljete fejkove i napade brzinom ovna i oni izgledaju potpuno jednako.....uz to možete i poslat stotinjak fejkova preko skripte,ali to neće bit od neke koristi napadate li iskusne lisce jer se preko sort skripte lako skuži što je fejk,ali opet ima li vas više i svak pošalje stotinjak pa tako par dana,koliko god bili predvidljivi količina napada koje treba imenovat bit će naporna sama po sebi.....naravno da malo posjetite susjede isto nije loše,još ako im pošaljete par nuka da se dodatno zamisle dodatno pojačava učinak fejkanja i oni neće suportat glavnu metu :ludilo:

i da im se sva sela zovu isto... čisto iz razloga da branioc zasigurno teže prati šta ide na njega...

nikad mi nije bilo jasno zašto ljudi nazivaju sva sela isto-ok mi je kod napadanja ili neke organizacije pošto skripta za promjenu imena radi tako da sve složi po koordinatama(bar mislim) pa i vi kad šaljete sve po redu izgleda dosta organizirano i bude fino koordinirano otprilike sve u isto vrijeme,ali ako su vam grupe sela napravljene po položaju na mapi tako će ispast i tako i tako,ali meni je draže da su mi sela različitih imena tako čim vidim naziv sela znam di se nalazi i kakva je situacija tamo,a kad mene netko napada i tako se ravnam po koordinatama i sve jedno mi je zovu li se sva sela isto ili ne......da netko krivo ne shvati,nije da kritiziram već samo komentiram i tražim dobar razlog možda se i ja prebacim na jedno ime(tome i služi ova tema-naučiti nešto novo):pivo:
 
Last edited by a moderator:

DeletedUser

Guest
spam izbrisan, idemo dalje

( prepucavanja molim na privatnim porukama )


p.s ne radite duple postove
 

DeletedUser

Guest
za fejkove,kao i za sve drugo, ovisi o situaciji;napadate li sami ili vas je više,igrač kojeg se napada dali je dobro napunjen npr. na granici je i ima dosta plemenskog defa ili je velika vjerovatnost da će ga dobit,zatim koliko sela ima i što je najvažnije kolika je udaljenost tj. koliko će vaši napadai putovat.....ali par stvari koje pale na "tvrđim orasima" su fejk trainovi ali ne sa ovnovima već sa plemićima npr. igrač koji se ispucao sa offom iako je bezz off vojske i dalje ima plemiće i ako je malo dalji super je za fejkove koji će putovat duže vremena i odvuć će veći dio deffa,oni koji su bliže kasnije se priključuju napadima i napadaju na drugu stranu,također super stvar je ako imate grupicu sela skroz blizu neprijatelju u kojima napravite plemiće,a iz daljih sela šaljete fejkove i napade brzinom ovna i oni izgledaju potpuno jednako.....uz to možete i poslat stotinjak fejkova preko skripte,ali to neće bit od neke koristi napadate li iskusne lisce jer se preko sort skripte lako skuži što je fejk,ali opet ima li vas više i svak pošalje stotinjak pa tako par dana,koliko god bili predvidljivi količina napada koje treba imenovat bit će naporna sama po sebi.....naravno da malo posjetite susjede isto nije loše,još ako im pošaljete par nuka da se dodatno zamisle dodatno pojačava učinak fejkanja i oni neće suportat glavnu metu :ludilo:



nikad mi nije bilo jasno zašto ljudi nazivaju sva sela isto-ok mi je kod napadanja ili neke organizacije pošto skripta za promjenu imena radi tako da sve složi po koordinatama(bar mislim) pa i vi kad šaljete sve po redu izgleda dosta organizirano i bude fino koordinirano otprilike sve u isto vrijeme,ali ako su vam grupe sela napravljene po položaju na mapi tako će ispast i tako i tako,ali meni je draže da su mi sela različitih imena tako čim vidim naziv sela znam di se nalazi i kakva je situacija tamo,a kad mene netko napada i tako se ravnam po koordinatama i sve jedno mi je zovu li se sva sela isto ili ne......da netko krivo ne shvati,nije da kritiziram već samo komentiram i tražim dobar razlog možda se i ja prebacim na jedno ime(tome i služi ova tema-naučiti nešto novo):pivo:


Zato postoje skripte pomocu kojih bilo koje selo bez obzira na polozaj,bodove itd.... mozes pronaci.
Kad napadas nekoga velika je prednost sto imas sva sela sa istim imenom.
 

Tose23

Member
Reaction score
0
nikad mi nije bilo jasno zašto ljudi nazivaju sva sela isto-ok mi je kod napadanja ili neke organizacije pošto skripta za promjenu imena radi tako da sve složi po koordinatama(bar mislim) pa i vi kad šaljete sve po redu izgleda dosta organizirano i bude fino koordinirano otprilike sve u isto vrijeme,

pa sta ja znam meni jednostavnije kad su sva ista neg smisljat ime za svako selo :D

a stavi se u polozaj da imas 200+ napada i sva dolaze iz sela s istim imenom
istina skripte tu pomazu da se sve to indentificirat
al recimo
ja saljem iz istog grada na tebe napade
sad ti vidis da ti idu npr 4 napada odnosno vlakic na neko selo i jos se radujes vidi ovog nooba salje u razmaku po pola sekunde a ako ne provjeravas zasebene kord svakog napada odnosno podrijetlo iz kojeg dolaze nemozes znat da idu 4 pune njuke i svaka sa svojim plemicem. I sad zamisli na 200 napada da to moras provjeravat za 20 30 sela
koliko ti to vremena uzme i za koliko ti živci skoče :)

A sto se tiče fejkanja to je po meni najbolje ovako nekako.
Isplaniras si otprilike kad ti trebaju sjedat njuke na odredene gradove i saljes ih kako stignes +- sat gore dole nebitno
i kad posaljes napade
ostavis si u selu 200 sjekira i 2 ovčice i po kojeg skauta i posaljes jos 2 napada iz tog istog sela na 2 susjedna grada koja nemas namjeru njukat. Sad naprimjer ja saljem 100 njuka i uz to ide automatski jos 200 fejkova iz istih tih sela a sve to sjeda u razmaku od par sati.
Što s tim dobijem:
1. Igrača zamaras s silnim napadima
2. Spriječavaš šetanje deffa od sela do sela
3. Uvjeravas igrača da su njuke u biti fejkovi jer kad neko vidi da mu iz istog sela dolaze napdi na 3 4 različita sela, metodom automatizma se zaključi ah to su fejkovi ( i jos si kaze nu debila sve iz istog sela šalje:lool:)

I da bitno je kod ovakvog načina napadanja da su vlakici na 5 6 sati od mete jer tad je vec kasno igraču koji je pripremio obranu da reagira ukoliko je postavio bunker na krivom mjestu.

Eto toliko od mene:)
 

DeletedUser

Guest
@rubo

da ti pokušam odg. na tvoj post:

skripta za promijenu imena mijenja samo imena sela... ne sortira ih po koordinatima... bar ne ona koju ja koristim a to mi ni ne treba jer ionako si radim grupe sela da točno znam di mi je šta i kako stojim na pojedinom području...

zašto isti naziv sela?

jednostavno... dali lakše pamtiš neki naziv sela illi 6 brojeva? s tim da su brojevi manje više slični ako su sela jedna do drugih...

automatski prisljavaš branitelja da mora pratiti koordinate sela, ne imena sela što večina igrača radi... također si manje otkrivaš koje ti je selo kakvo... recimo jedan banalan primjer, branitelj zna da ti je selo (recimo da se ne zovu isto) pod brojem npr. 15 off selo kad si ga već napadao od tamo... u tom nekom prijašnjem napadu si recimo ostao bez cijele njuke... i sad ga napadaš za tjedan dana opet (figurativno)... branitelj je zapamtio kako ti selo zove i automatski zna da nemožeš imati cijelu njuku u tom selu samo zbog tog naziva sela...

pa se onda postavlja pitanje, zašto bi sam sebe odavao kad to možeš spriječiti? ima i onih koji će zapisivati baš koordinate sela ili uspoređivati kasnije po reportima ali malo je takvih ljudi a i ako to rade, to znači da si ih prisilio da rade extra posao samo da te pročitaju i opet si u plusu...

kako god okreneš, na gubitku nisi... ako ti ne smeta što ti se sva sela zovu isto (to podrazumijeva dobro napravljene grupe - 2 osnovne grupe off i def se ne smatra dobrom grupacijom sela istog naziva), jednostavno nemaš šta izgubiti...
 

DeletedUser

Guest
@rubo

da ti pokušam odg. na tvoj post:

skripta za promijenu imena mijenja samo imena sela... ne sortira ih po koordinatima... bar ne ona koju ja koristim a to mi ni ne treba jer ionako si radim grupe sela da točno znam di mi je šta i kako stojim na pojedinom području...

zašto isti naziv sela?

jednostavno... dali lakše pamtiš neki naziv sela illi 6 brojeva? s tim da su brojevi manje više slični ako su sela jedna do drugih...

automatski prisljavaš branitelja da mora pratiti koordinate sela, ne imena sela što večina igrača radi... također si manje otkrivaš koje ti je selo kakvo... recimo jedan banalan primjer, branitelj zna da ti je selo (recimo da se ne zovu isto) pod brojem npr. 15 off selo kad si ga već napadao od tamo... u tom nekom prijašnjem napadu si recimo ostao bez cijele njuke... i sad ga napadaš za tjedan dana opet (figurativno)... branitelj je zapamtio kako ti selo zove i automatski zna da nemožeš imati cijelu njuku u tom selu samo zbog tog naziva sela...

pa se onda postavlja pitanje, zašto bi sam sebe odavao kad to možeš spriječiti? ima i onih koji će zapisivati baš koordinate sela ili uspoređivati kasnije po reportima ali malo je takvih ljudi a i ako to rade, to znači da si ih prisilio da rade extra posao samo da te pročitaju i opet si u plusu...

kako god okreneš, na gubitku nisi... ako ti ne smeta što ti se sva sela zovu isto (to podrazumijeva dobro napravljene grupe - 2 osnovne grupe off i def se ne smatra dobrom grupacijom sela istog naziva), jednostavno nemaš šta izgubiti...

:eek:ok: lijepo objašnjeno,ali osobno i tako pratim koordinate pa mi je sve jedno kako se zove grad iz kojeg me napadaju,ako je već malo ozbiljniji protivnik za svako selo za koje doznam jeli off/deff/crkva imam to u bilješkama(klikneš na selo i onda imaš bilješke/uredi,ali ok ne kažem ništa protiv definitivno ima svojih prednosti,pogotovo ako želite zbunit protivnika,ali meni draže da mi svako selo ima svoj naziv,tko bi platio neko glupo ime na koje će bare ili tica bit ljubomorni:ludilo:
 

DeletedUser

Guest
Da cujem vasa misljena,sto se tice odbrana od masovnih napada,kao npr 1000 napada na vas od neprijateljskog plemena,ID evidenciji,tipovi odbrane od plemica,sjeca ili stack,kako nooblati grad a da ga lako ne prenoblaju itd...
 

Tose23

Member
Reaction score
0
Da cujem vasa misljena,sto se tice odbrana od masovnih napada,kao npr 1000 napada na vas od neprijateljskog plemena,ID evidenciji,tipovi odbrane od plemica,sjeca ili stack,kako nooblati grad a da ga lako ne prenoblaju itd...

ugasiš komp i odes na pivu:hahaha:
:pivo:
 
Top